Jak uzyskać większe efekty w rozwoju osobistym?
Ludzie mają tendencję to tkwienia w swoich strefach komfortu. To jest przyczyną tego, że nie robią postępów na drodze rozwoju. Nawet jeżeli otrzymają najwspanialsze materiały za darmo, to nie skorzystają z nich we właściwy sposób i nie zrobią nic, by za ich pomocą zmienić swoje życie. Wydaje się wiec bezsensownym dawać ludziom za darmo wiedzę. Nie do końca. Ja daje ludziom za darmo wiedzę, jednocześnie musze mieć pewność, iż osoba, która bierze mój produkt jest zdeterminowana odmienić swoje życie.
Jak można spowodować taką determinację?
Tu kłania się marketing, który musi być robiony odpowiednio. Trzeba pokazać ludziom co mogą uzyskać dzięki materiałom, które im dajemy. Aby bardziej ich motywować powinniśmy opowiadać historię przemiany dzięki zastosowaniu wiedzy zawartej w produktach. Powiem Ci coś, ludzie muszą pragnąć Twojego produktu, muszą o nim myśleć. To tak jak z miłością. Chcesz być z osobą, która ma dla Ciebie wielką wartość. Miłość prawdziwa przemienia Ciebie, transformuje. I tak powinny Twoje produkty, maja uczyć i zmieniać na lepsze życie ludzi. Jednak podobnie jak w miłości musisz pokazać ludziom wartość, aby zapragnęli. Jak możesz liczyć, że ktoś Cię nie zna, a kupi Twój produkt. To tak jakbyś liczył, że osoba pokocha Cię, gdy cię zobaczy. Musi Cię najpierw poznać, wówczas może się zakochać w Tobie lub w Twoim produkcie. Dlatego nie możesz się bać pokazywać kim jesteś w istocie, musisz odpowiednio pobudzać emocjonalnie ludzi. Jak to mówią przyciskać właściwe przyciski w ich umyśle.
Co zupełnie nie działa?
Niektórzy w ogóle nie maja pojęcia jak zainteresować potencjalnego klienta produktem. Wycinają fragment np. książki naiwnie myśląc, że to zachwyci ludzi. Może zachwycić, jednak robi a to Ci ludzie od niewłaściwej strony. Po pierwsze potencjalni klienci powinni znać autora i mu ufać. Najlepiej jakby postrzegali go jako autorytet. Produkt może być genialny, ale jeżeli ludzie nie znają autora, nie Bedzie się sprzedawał, gdyż ludzie nie znają autora i nie czują, że wnosi on do ich życia wartość. Można powiedzieć nie kochają go. Tak ludzie powinni kochać twoje produkty i to, co robisz. Na koniec zdradzę Ci pewien sekret. Ludzie pokochają Cię tylko wtedy, gdy Ty sam siebie kochasz i doceniasz. Tak. To dotyczy zarówno związków jak i biznesu. I tutaj nie da się nikogo oszukać. Ludzie widzą i czują kim jesteś. Jeżeli będziesz udawać to wyjdzie. Także pracę musisz zacząć od siebie. Najpierw pokochaj siebie, a później stwórz wartość dla innych ludzi i pozwól, by Cię pokochali.
Ps. Ostatnio Ciekawa sytuacja. Znajomy, który w tej chwili bardzo chce się rozwijać napisał do mnie sms, żebym wysłał mu poradnik, który jest swoista Biblią Rozwoju Osobowości. Zaproponowałem mu kilka tygodni wcześniej ten poradnik widząc, że się męczy i pragnie pokonać swoje problemy i wyjść ze stref komfortu. Wiesz, ale stwierdziłem, że zobaczę jak bardzo zależy mu na tym, żeby dostać ode mnie ten praktycznie niespotykany na rynku rozwoju osobistego poradnik. Czekałem sobie i nie narzucałem się. I wczoraj napisałem do mnie smsa. Kilka dni temu rozmawiałem z nim o niesamowitym poziomie jaki można osiągnąć, dzięki rozwojowi osobistemu. I wiesz co się stało? Sms żebym wysłał mu poradnik bo chce go studiować. Tak teraz mogłem mu go wysłać. Tak teraz był gotów zostać studentem DSMaster.